DeNieuwleusengids.nl kreeg de volgende bekendmaking binnen: Verkeersbesluit van Gedeputeerde Staten van Overijssel van 21 december 2022, kenmerk 2022/0202890, voor het heringerichte gedeelte van de N377 tussen km 12.4 (Zwolseweg / westzijde) en km 14.6 (Zwolseweg / oostzijde) vanwege de in gebruik name van het nieuwe tracédeel van de N377 binnen de bebouwde kom van Nieuwleusen (gemeente Dalfsen)..
Meer informatie over deze bekendmaking:
AanleidingDe provincie Overijssel heeft het project Vechtdal Verbinding (N340/N48 en N377) in uitvoering genomen. Onderdeel van dit project was de herinrichting van de N377 binnen de bebouwde kom van Nieuwleusen (gemeente Dalfsen). Door deze herinrichting, welke medio april 2022 is afgerond en in gebruik genomen, wordt de leefbaarheid in en bereikbaarheid van Nieuwleusen verbeterd. Door deze herinrichting van de N377 binnen de bebouwde kom van Nieuwleusen was het noodzakelijk om verkeerstekens te plaatsen.NoodzaakOp grond van artikel 2 en 15,1 van de Wegenverkeerswet 1994, artikel 12 van het Besluit administratieve bepalingen inzake het wegverkeer (BABW), het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 (RVV 1990) en de Algemene wet bestuursrecht (Awb), moet voor de plaatsing of verwijdering van verkeerstekens, alsmede voor onderborden, voor zover daardoor een gebod of verbod ontstaat of wordt gewijzigd, een verkeersbesluit worden genomen.DoelstellingDe doelstelling van dit verkeersbesluit is het zoveel mogelijk waarborgen van de veiligheid op de weg, het beschermen van weggebruikers en passagiers, de bruikbaarheid ervan en het waarborgen van de doorstroming van het verkeer. Deze belangen zijn genoemd in artikel 2 van de Wegenverkeerswet.MaatregelenDe N377 (Zwolseweg) binnen de bebouwde kom van Nieuwleusen (gemeente Dalfsen) is in beheer bij de provincie Overijssel. Dit geldt ook voor de parallelweg aan zowel de noordzijde als de zuidzijde van de Zwolseweg. De N377 is in opdracht van de provincie Overijssel gereconstrueerd. De herinrichting is globaal geprojecteerd tussen N377 km 12,4 (Zwolseweg / westzijde) en N377 km 14,6 (Zwolseweg / oostzijde).De heringerichte Zwolseweg, inclusief beide parallelwegen, is in de tweede helft van april 2022 in gebruik genomen. Voorliggend verkeersbesluit heeft betrekking op de nieuwe gerealiseerde verkeerssituatie.ParallelwegenDe diverse zijwegen, die aan de noord- en zuidzijde van de N377 aansluiten op de beide parallelwegen zijn in beheer bij de gemeente Dalfsen. FietsoversteekplaatsenTer hoogte van km. 13,5 en km. 13,8 zijn aan weerszijden van de ovonde/kruising Burg. Backxlaan twee (fiets-) oversteekplaatsen gerealiseerd, dit om een veilige oversteek van de N377 (Zwolseweg) voor fietsers (en voetgangers) op de noordelijke en zuidelijke parallelweg mogelijk te maken.Op de bij dit verkeersbesluit behorende verkeersmaatregelentekening (bebordingsplan) zijn alle verkeersmaatregelen en -bebording aangeduid.Verplicht overlegOver een verkeersbesluit moet op grond van artikel 24 van het BABW-overleg worden gevoerd met de korpschef van het betrokken politiekorps. De daartoe gemachtigde medewerker verkeersadvisering van de eenheid Oost Nederland, heeft ingestemd met de maatregelen. Over een verkeersbesluit als gevolg waarvan het verkeer op wegen anders dan die waarop het besluit betrekking heeft rechtstreeks en ingrijpend wordt beïnvloed moet op grond van artikel 25 van het BABW overleg gevoerd worden met het ten dien aanzien bevoegde gezag. In dit geval is het besluit vooraf voorgelegd aan de daartoe door de gemeente Dalfsen gemachtigde medewerker ter zake van de gemeentelijke aansluitende wegen. Daarnaast hebben tijdens het uitwerken van de verkeersmaatregelen tussen juli en december 2019 diverse overleggen plaatsgevonden met betrokken wegbeheerders (Rijkswaterstaat, Provincie Overijssel, Gemeente Hardenberg en Gemeente Dalfsen), nood- en hulpdiensten, openbaar ontvangen vervoerpartijen en overige stakeholders. De tijdens deze overleggen ontvangen feedback is meegenomen in de uitwerking van het Verkeersmaatregelenplan en verwerkt op de bebordingstekening.Verder zijn in de tweede helft van 2019 diverse informatieavonden, waarbij door de omgevings-manager van de provincie Overijssel toelichting is gegeven aan en informatie is opgehaald vanuit de omgeving. De aandachtspunten zijn meegenomen in de uitwerking van de diverse (verkeers-) plannen. Deze plannen zijn samen met de inmiddels gerealiseerde werkzaamheden vanaf eind 2019 tot medio 2020 nader in detail met omwonenden en bedrijven afgestemd door de uitvoerend aannemer. Afweging belangenMet het herinrichten en in gebruik nemen van de N377 (Zwolseweg) inclusief bijbehorende parallelwegen tussen km 12,4 en km 14,6 (met 30 km/zone), wordt een goede en veilige verkeersdoorstroming gegarandeerd. Door de gerealiseerde voorzieningen voor fietsers en voetgangers is sprake van een verkeersveilige situatie. De getroffen maatregelen leiden tot het zoveel mogelijk waarborgen van de veiligheid op de weg, het beschermen van weggebruikers en passagiers, de bruikbaarheid ervan en het waarborgen van de doorstroming van het verkeer. Gelet hierop verwachten wij niet dat belangen van derden door dit verkeersbesluit onevenredig geschaad worden.BevoegdhedenHet weggedeelte van de N377 waar de maatregelen worden getroffen, is in beheer bij de provincie Overijssel. Daarom zijn wij (Gedeputeerde Staten van Overijssel) op grond van de Wegenverkeerswet 1994 het bevoegd bestuursorgaan om dit verkeersbesluit te nemen. BesluitenGelet op het voorgaande besluiten wij:A. Voor de gewijzigde weginrichting van de N377 tussen km 12,4 en km 14,6 zoals deze nader is aangeduid op bij dit besluit gevoegde situatietekeningen VDV-TEK-WEG-UO-BB-nrs. 6748 t/m 6749 a-b verkeerstekens te plaatsen conform het in bijlage 1 van het RVV 1990 opgenomen model en daarbij:B. Door het plaatsen van borden conform model A1 30 ZB en A2 30 ZE van bijlage 1 van het RVV 1990 in combinatie met borden conform model C2 en C3 en/of C4 van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de zuidelijke en noordelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 12,8 na de kruising met de H.J. Eshuisweg, langs de zuidelijke en noordelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,2 na de kruising met de Burgemeester Van der Grondenstraat, langs de noordelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,5 na de kruising met de Burgemeester Backxlaan en langs de noordelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,0 na de kruising met de Vijverlaan, wordt ter plaatse het verkeer erop geattendeerd dat binnen deze zone een maximumsnelheid van 30 kilometer per uur geldt en wordt het verkeer ter plaatse geattendeerd op de aanwezigheid van een éénrichtingsweg.C. Door het plaatsen van borden conform model A130 ZB en A2 30 ZE van bijlage 1 van het RVV 1990 in combinatie met de borden conform model C2 en C3 en/of C4 en een bord conform model G12a van bijlage 1 van het RVV 1990 met onderbord OB54 langs de zuidelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 12,5 na de kruising met de Meeleweg/B.H. Spijkerweg, wordt ter plaatse het verkeer erop geattendeerd dat binnen deze zone een maximumsnelheid van 30 kilometer per uur geldt, wordt het verkeer ter plaatse geattendeerd op de aanwezigheid van een éénrichtingsweg en wordt het verkeer geattendeerd op de aanwezigheid van een verplicht fiets- bromfietspad.D. Door het plaatsen van een bord conform model B3 van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de zuidelijke en noordelijke rijbaan van de N377 ter hoogte van km 13,2 voor de kruising met de Burgemeester Van der Grondenstraat, wordt ter plaatse het verkeer geattendeerd op het naderen van een voorrangskruispunt.E. Door het plaatsen van een bord conform model B4 van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de Evenboersweg voor de kruising met de parallelweg Den Hulst, wordt ter plaatse het verkeer geattendeerd op het naderen van een voorrangskruispunt met een zijweg links.F. Door het plaatsen van borden conform model B5 van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de zuidelijke rijbaan van de N377 ter hoogte van km 12,7 voor de kruising met de H.J. Eshuisweg en langs de Evenboersweg voor de kruising met de parallelweg Den Hulst ter hoogte van de noordelijke rijbaan N377 km 13,8, wordt ter plaatse het verkeer geattendeerd op het naderen van een voorrangskruising met een zijweg rechts.G. Door het ter hoogte van kruisingen aanbrengen van haaietanden op het wegdek als bedoeld in artikel 80 van het RVV 1990 kort voor de kruising en het plaatsen van borden conform model B6 van bijlage 1 van het RVV 1990:Langs de zuidelijke rijbaan van de N377 ter hoogte van km 13,5 voor de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Burgemeester Backxlaan net voor de aansluiting met de noordelijke rijbaan van de N377,Langs de noordelijke rijbaan van de N377 ter hoogte van km 13,5 voor de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Burgemeester Backxlaan net voor de aansluiting met de zuidelijke rijbaan van de N377,Langs de Burgemeester Backxlaan voor de kruising met de zuidelijke parallelweg ter hoogte van de zuidelijke rijbaan N377 km 13,5,Langs de zuidelijke rijbaan van de N377 ter hoogte van km. 13,8 voor de “ovonde/kruising” ter hoogte van de Evenboersweg net voor de aansluiting met de noordelijke rijbaan van de N377,Langs de noordelijke rijbaan van de N377 ter hoogte van km 13,8 voor de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Evenboersweg net voor de aansluiting met de zuidelijke rijbaan van de N377,Langs de Evenboersweg voor de kruising met de parallelweg Den Hulst, voor de kruising met de N377 ter hoogte van de noordelijke rijbaan N377 km 13,8,Langs de parallelweg Den Hulst voor de kruising met het parallel fietspad ter hoogte van de noordelijke rijbaan N377 km 13,8,Langs de zuidelijke en noordelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 12,7 voor en na de kruising met de H.J. Eshuisweg,Langs de zuidelijke en noordelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,2 voor en na de kruising met de Burgemeester H. van den Grondenstraat,Langs de noordelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,0 na de kruising met de Vijverlaan,Langs de zuidelijke parallelweg Den Hulst ter hoogte van km 13,9 voor de ‘ovonde/kruising met de Evenboersweg,Langs de noordelijke parallelweg Den Hulst ter hoogte van km 13,9 voor de aansluiting met de Evenboersweg,Op drie plekken langs de twee oversteekplaatsen met de N377 aan weerszijden van de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Burgemeester Backxlaan, Op drie plekken langs de twee oversteekplaatsen met de N377 aan weerszijden van de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Evenboersweg/Den Hulst,Op twee plekken langs de oversteekplaats met de N377 ter hoogte van de B.H. Spijkerweg,wordt ter plaatse het verkeer geattendeerd op de aanwezigheid / het naderen van een voorrangskruising waarbij voorrang verleend moet worden aan bestuurders op de kruisende weg.H. Door het ter hoogte van kruisingen aanbrengen van haaietanden op het wegdek als bedoeld in artikel 80 van het RVV 1990 kort voor de kruising en het plaatsen van twee borden conform model B6 van bijlage 1 van het RVV 1990 en een bord conform model D2 van bijlage 1 van het RVV 1990 in de middenberm van de Burgemeester Backxlaan bij de aansluiting op de zuidelijke rijbaan van de N377 ter hoogte van km 13,5, wordt ter plaatse het verkeer geattendeerd op het naderen van een voorrangskruising waarbij voorrang verleend moet worden aan bestuurders op de kruisende weg en het gebod voor alle bestuurders het bord voorbij te gaan aan de zijde die de pijl aangeeft.I. Door het ter hoogte van de kruising aanbrengen van haaietanden op het wegdek als bedoeld in artikel 80 van het RVV 1990 kort voor de kruising en het plaatsen van een bord conform model B6 en een bord conform model G12 van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de noordelijke parallelweg Den Hulst ter hoogte van N377 km 13,9, wordt ter plaatse het verkeer geattendeerd op het naderen van een voorrangskruising waarbij voorrang verleend moet worden aan bestuurders op de kruisende weg en het einde van een verplicht fietspad.J. Door het ter hoogte van de kruising aanbrengen van haaietanden op het wegdek als bedoeld in artikel 80 van het RVV 1990 kort voor de kruising en het plaatsen van een bord conform model B6 van bijlage 1 van het RVV 1990 in combinatie met onderbord OB504 langs de Meeleweg ten zuiden van de N377, wordt ter plaatse het verkeer geattendeerd op het naderen van een voorrangskruising waarbij voorrang verleend moet worden aan bestuurders op de kruisende weg.K. Door het plaatsen van borden conform model C2 en borden conform model C3 en/of C4 van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de zuidelijke en de noordelijke rijbaan ter hoogte van de N377 km 13,0 en langs de noordelijke rijbaan ter hoogte van de N377 km 13,6, wordt het verkeer ter plaatse geattendeerd op de aanwezigheid van een éénrichtingsweg, in de met bord conform model C2 van bijlage 1 van het RVV 1990 aangeduide richting gesloten voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee.L. Door het plaatsen van borden conform model C2 en borden conform model C3 en/of C4 van bijlage 1 van het RVV 1990 in combinatie met een bord conform model G12b van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de noordelijke parallelweg ter hoogte van de N377 km 13,6, wordt het verkeer ter plaatse geattendeerd op de aanwezigheid van een éénrichtingsweg, in de met bord conform model C2 van bijlage 1 van het RVV 1990 aangeduide richting gesloten voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee en op het einde van het fiets/bromfietspad.M. Door het plaatsen van een bord conform model C2 in combinatie met onderbord OB54 en een bord conform model C3/C4 van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de zuidelijke en de noordelijke rijbaan ter hoogte van de N377 km 13,0 en langs de noordelijke parallelweg ter hoogte van de N377 km 13,6, wordt het verkeer ter plaatse geattendeerd op de aanwezigheid van een éénrichtingsweg, in de met bord conform model C2 van bijlage 1 van het RVV 1990 aangeduide richting gesloten voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee, uitgezonderd (brom-)fietsers.N. Door het plaatsen van borden conform model C4R van bijlage 1 van het RVV 1990:Langs de zuidelijke en noordelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 12,7 voor en na de kruising met de H.J. Eshuisweg, langs de zuidelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,0, Langs de zuidelijke en noordelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,2 voor en na de kruising met de Burgemeester Van den Grondenstraat,Langs de zuidelijke rijbaan en parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,5 voor de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Burgemeester Backxlaan net voor de aansluiting met de noordelijke rijbaan van de N377, Langs de noordelijke rijbaan en parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,5 voor de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Burgemeester Backxlaan net voor de aansluiting met de zuidelijke rijbaan van de N377,Langs de zuidelijke en noordelijke rijbaan van de N377 ter hoogte van km 13,8 op de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Evenboersweg / Den Hulst,wordt het verkeer ter plaatse geattendeerd op de aanwezigheid van een éénrichtingsweg.O. Door het plaatsen van een bord conform model C4L van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de zuidelijke rijbaan van de N377 ter hoogte van km 13,8 op de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Den Hulst wordt het verkeer ter plaatse geattendeerd op de aanwezigheid van een éénrichtingsweg.P. Door het plaatsen van een bord conform model C4L van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de noordelijke rijbaan van de N377 ter hoogte van km 13,8 op de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Evenboersweg wordt het verkeer ter plaatse geattendeerd op de aanwezigheid van een éénrichtingsweg.Q. Door het plaatsen van een bord conform model C4 van bijlage 1 van het RVV 1990 in combinatie met onderbord OB54 langs de zuidelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 12,9 en langs de zuidelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,1 (in het verlengde van de Vijverlaan), worden fietsers ter plaatse geattendeerd op de aanwezigheid van een éénrichtingsweg uitgezonderd (brom)-fietsers.R. Door het plaatsen van een bord conform model C9 van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de zuidelijke rijbaan ter hoogte van N377 km 13,9 wordt ter plaatse het verkeer geattendeerd op het gesloten zijn voor ruiters, vee, wagens, landbouw- en bostrekkers, motorrijtuigen met beperkte snelheid, mobiele machines, brommobielen, fietsen, snorfietsen, bromfietsen en gehandicaptenvoertuigen. S. Door het plaatsen van een bord conform model D2R van bijlage 1 van het RVV 1990 op de noordelijke rijbaan ter hoogte van N377 km 13,0 wordt het verkeer geattendeerd om het bord voorbij te gaan aan de zijde die de pijl aangeeft.T. Door het plaatsen van een bord conform model D2R van bijlage 1 van het RVV 1990 in de middenberm van de N377 ter hoogte van km 13,9 wordt het verkeer geboden om het bord voorbij te gaan aan de zijde die de pijl aangeeft.U. Door het plaatsen van borden conform model G11 van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de zuidelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,5 na de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Burgemeester Backxlaan, langs de zuidelijke en de noordelijke parallelweg Den Hulst van de N377 ter hoogte van km 13,9 bij de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Evenboersweg en langs de B.H. Spijkerweg langs de noordelijke rijbaan van de N377 ter hoogte van km 12,4, wordt ter plaatse het verkeer geattendeerd op de aanwezigheid van een verplicht fietspad met oversteekplaats van de N377. V Door het plaatsen van een bord conform model G11 van bijlage 1 van het RVV 1990 met onderbord OB505 en in tegenoverliggende zijde een bord conform model G12 van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de zuidelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,4 voor de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Burgemeester Backxlaan en langs de noordelijke parallelweg Den Hulst van de N377 ter hoogte van km 13,5, bij de ‘ovonde/kruising’ Burg. Backxlaan, wordt ter plaatse het verkeer geattendeerd op de aanwezigheid van een verplicht fietspad met tegenliggers respectievelijk het einde van het fietspad.W. Door het plaatsen van een bord conform model G11 van bijlage 1 van het RVV 1990 in combinatie met onderbord OB501L langs de zuidelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,8 voor de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Evenboersweg wordt ter plaatse het verkeer geattendeerd op de aanwezigheid van een verplicht fietspad. X. Door het plaatsen van een bord conform model G12b van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de zuidelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 12,4 wordt het verkeer geattendeerd op het einde van een verplicht fiets/bromfietspad.Y. Door het plaatsen van borden conform model G12a van bijlage 1 van het RVV 1990 in combinatie met onderbord OB505 en in tegenoverliggende zijde borden conform model G12B van bijlage 1 van het RVV 1990 langs de zuidelijke (2x) en noordelijke (2x) parallelweg van de N377 ter hoogte van km 12,7 voor en na de kruising met de H.J. Eshuisweg, langs de zuidelijke (2x) en noordelijke (2x) parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,2 voor en na de kruising met de Burgemeester Van den Grondenstraat, langs de noordelijke parallelweg van de N377 ter hoogte van km 13,2 na de ‘ovonde/kruising’ ter hoogte van de Burgemeester Backxlaan, langs de noordelijke parallelweg (2x) van de N377 ter hoogte van km 13,0 ter hoogte van de Vijverlaan wordt ter plaatse het verkeer geattendeerd op de aanwezigheid van een fiets/bromfietspad met tegenliggers respectievelijk het einde van het fiets/bromfietspad.Z. Door het (her)aanbrengen van een doorgetrokken streep als bedoeld in artikel 76 van het RVV 1990 op gedeelten van de N377 tussen km. 12,4 en 14,6 een inhaalverbod in te stellen.Z1. Bestaande besluiten over de plaatsing van verkeerstekens en de weginrichting welke betrekking hebben op het heringerichte gedeelte van de N377 tussen km. 12,4 en km. 14,6 welke niet verenigbaar zijn met de hierboven genoemde besluiten in te trekken en de op grond van deze besluiten geplaatste verkeerstekens en aangebrachte weginrichting te verwijderen.Bij dit besluit zijn 2 tekeningen gevoegd (situatietekeningen VDV-TEK-WEG-UO-BB-nrs. 6748 – t/m 6749 a-b waarop de markering en bebording nader zijn aangeduid. Als u het niet eens bent met dit besluit kunt u bezwaar maken. Stuurt u dan een bezwaarschrift aan ons. Wij controleren dan of wij een juist besluit hebben genomen. Uw bezwaarschrift is een brief die aan een aantal eisen moet voldoen. De wet stelt eisen aan uw bezwaarschrift. Die eisen zijn: 1. U zegt met welk besluit u het niet eens bent. Dit doet u door in uw bezwaarschrift het kenmerk van het besluit te noemen, zoals dit is vermeld bij deze publicatie.2. U zegt waarom u het niet eens bent met dit besluit.3. U zet uw naam, adres, handtekening en de datum op uw bezwaarschrift. 4. U verstuurt het bezwaarschrift op tijd. Het Provinciaal Blad waarin het besluit is gepubliceerd, heeft een datum. U stuurt ons binnen zes weken na die datum uw bezwaarschrift.Uw bezwaarschrift kunt u op 3 manieren aan ons versturen.1. Met de post naar: Gedeputeerde Staten van Overijssel, Team Juridische zaken, Postbus 10078, 8000 GB Zwolle. 2. Via internet. U gebruikt daarvoor ons digitale bezwaarformulier. U vind het formulier via https://forms.overijssel.nl/bezwaar-klacht/bezwaar-beslissing/.3. Met een faxbericht. Het faxnummer van het team Juridische Zaken is: 038 - 425 48 02. Wat als u niet kunt wachten tot er een nieuw besluit is genomen?Ook als u bezwaar maakt treedt dit besluit gewoon in werking. Dat kan vervelende gevolgen voor u hebben. U kunt de rechtbank dan vragen een voorlopige beslissing te nemen, door een zogeheten ‘voorlopige voorziening’ aan te vragen. Dit is een aparte procedure die loopt naast de door u gestarte bezwaarprocedure. Voor de behandeling van uw verzoek om een voorlopige voorziening betaalt u een bedrag. De rechter kan beslissen dat wij dat bedrag aan u moeten vergoeden. Voor informatie over het indienen van een verzoek belt u met de Rechtbank Overijssel: 088 - 361 55 55.
Onderwerp: Verkeer | Organisatie en beleid, officielepublicaties uit categorie officielepublicaties/prb/2022.
Dit artikel verscheen op deNieuwleusengids.nl op 10-05-2024.
Laat dit artikel viral gaan in Nieuwleusen, deel het met je vrienden!
Auteur
Weet wat er speelt in jouw buurt. Wij krijgen van de gemeente altijd als eerste de laatste vergunning aanvragen & andere bekendmakingen. Wij delen deze met onze lezers.